RETRAGERE DIN CONTRACT
Pentru a respecta termenul-limita de retragere este suficient sa trimiteti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere inainte de expirarea perioadei de retragere.
Aceasta comunicare se trimite doar daca doriti sa va retrageti din Contract.
Catre: SC ONTWIN COMPANY SRL
Adresa: Cernica, Ilfov
Tel.: 0742553333
Email: contact@artibox.ro
Se poate returna orice produs comandat de pe site-ul nostru, in termen de 14 zile de la receptionarea coletului.
Exceptie de la posibilitatea returnarii o fac produsele personalizate sau create special la comanda.
Solicitarea de retur se va trimite pe adresa de email: contact@artibox.ro si veti fi contactat in scurt timp de catre un operator pentru stabilirea tuturor detaliilor.
Pot sa returnez mai multe produse din comenzi diferite in acelasi colet?
Da, puteti sa returnati mai multe produse din aceeasi comanda sau din comenzi diferite. Trebuie sa ne specificificati care sunt numerele de comanda din care returnati si care sunt produsele la care doriti sa faceti retur. Curierul va ridica produsele returnabile (conform perioadei de retur maximum 14 zile) din una sau mai multe comenzi.
Care este termenul in care se va ridica returul?
Daca in termen de 48h de la stabilirea datelor pentru retur cu un operator artibox.ro, nu va contacteaza un agent de la firma de curierat pentru ridicarea coletului, trebuie sa anuntati acest lucru print-un email si vom reface solicitarea.
Cum procedez daca vreau sa inlocuiesc produsele?
In cazul in care doriti sa inlocuiti cu alte produse, va rugam sa plasati o noua comanda pe site cu tot ce doriti sa comandati, iar la comentarii sa specificati ca aveti un retur in curs, iar noi va vom scadea valoarea returului din aceasta noua comanda.
In cat timp se face rambursarea banilor?
In cazul in care optati pentru restituirea sumei de bani rezultata in urma returului, trebuie sa ne trimiteti pe email contul bancar si numele titularului. Suma aferenta returului se va rambursa in termen de maximum 14 zile de la data procesarii returului.
Care sunt costurile de transport pentru un retur?
Taxa de retur este de 24 lei si este suportata de catre client, numai in cazul in care produsul nu este conform specificatiilor, taxa de retur va fi suportata de catre firma noastra.
Cum trebuie sa impachetez produsele pe care le fac retur?
Trebuie sa impachetati produsul/produsele intr-o cutie, punga rezistenta sau plic.
Produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost primite, cu eticheta si cu ambalajele aferente. Nu trebuie sa lipiti AWB-uri sau banda adeziva direct pe ambalajele produselor (mai ales pe cutiile acestora).
Nu trebuie sa treceti in interiorul coletului date precum contul IBAN in cazul unei restituiri sau codurile produselor noi pentru care doriti comandate sau alte detalii. Toate aceste date se vor transmite pe email: contact@artibox.ro
Pentru orice alte nelamuriri sau informatii pe care nu le-ati regasit aici, va rugam sa ne trimiteti un e-mail si va vom raspunde in cel mai scurt timp.