Intrebari frecvente venite din partea clientilor nostri
si informatii care iti vor fi de ajutor:
Cum comand si cum platesc?
Adauga produsele dorite in cos, iar apoi plaseaza comanda completand datele tale de contact. Noi te vom suna in scurt timp, iar daca nu ai platit deja online, iti vom trimite noi detaliile pentru realizarea platii unui avans de 50% din valoarea comenzii.
De ce trebuie sa platesc in avans?
Pentru noi achitarea avansului semnifica faptul ca esti o persoana serioasa, ca iti doresti produsele si nu va fi nevoie sa ne pierdem timpul si resursele cu clienti care nu mai doresc sa ridice coletele de la curier. Iar in cazul produselor personalizate, este nevoie de un avans pentru certitudinea ridicarii produselor create special in comanda ta.
Sa astept sa ma sunati?
Da, te vom contacta la scurt timp dupa inregistrarea comenzii. Absolut toate comenzile se vor confirma telefonic si vom stabili in urma apelului telefonic toate detaliile necesare produselor, livrarii si platii.
Daca am scris numarul de telefon sau emailul gresit cum procedez?
Daca s-a intamplat sa-ti scrii datele incorect sau incomplet, te rugam ca in cel mai scurt timp sa ne scrii pe whatsapp si sa ne oferi datele corecte. Ne ocupam noi sa le modificam in sistem.
Daca am de achitat suplimentar anumite servicii sau produse cum voi proceda?
Atunci cand noi te vom apela, vom stabili impreuna toate detaliile unui cadou sau a unei comenzi. Daca va exista vreun cost suplimentar sau daca mai adaugi alte produse sau servicii, iti vom trimite un link de plata online sau vei achita ramburs la curier.
Chiar puteti crea un produs numai pentru mine?
Sigur! Putem crea un produs unic pe care nimeni altcineva nu l-a mai avut in comanda.
Daca ati creat un produs unicat pentru mine si vreau sa nu fie comercializat, cum putem proceda?
Daca ai comandat sa-ti facem un produs unic si personalizat, iar mai apoi vei dori ca produsul respectiv sa nu mai fie vandut pe site-ul nostru, poti achita o taxa de 1500 lei si iti garantam exclusivitate pentru produsul creat. In caz contrar ne rezervam dreptul de a comercializa produsul cu sau fara alte modificari.
Puteti sa-mi creati un model de felicitare sau produs dupa o poza de pe net?
Putem sa realizam un produs asemanator cu cel care iti place daca ne oferi toate detaliile referitoare la elementele care iti plac la acel produs. Nu copiem produsele altor firme.
Ca producatori ne stilizam propriile modele si le facem unice.
Noi iti vom prezenta o varianta unicata a produsului creat de noi.
Cate propuneri de cadouri pot sa primesc?
Daca vei alege serviciul nostru gratuit de idei si propuneri pentru cadouri, vei primi o singura propunere per cadou, dar care poate contine 1-2 variante de produse. Te asiguram ca vom incerca sa alegem cele mai potrivite cadouri conform solicitarilor tale.
Poti sa afli mai multe detalii aici:
https://www.artibox.ro/idei-pentru-cadouri/nou-propuneri-si-consiliere-pentru-cadouri-unicate-si-personalizate.html
Pot sa trimit un cadou direct la destinatar?
Sigur! Ne putem ocupa de toate detaliile si da, trimitem coletul catre persoana destinatara.
Verifica si sectiunea: https://www.artibox.ro/ambalare-cadouri/opteaza-pentru-serviciul-de-ambalare-cadou-personalizat.html si o sa afli mai multe detalii referitor la intrebarea ta.
Daca aleg sa fac un cadou personalizat, o sa-l vad inainte de a fi expediat?
Sigur ca da! Vei primi poze pe whatsapp sau email de la noi cu stadiul produsului tau, poti sa ne propui si tu anumite modificari si noi le vom executa. Inainte de ambalarea cadoului, iti vom trimite poza finala.
In cat timp se livreaza o comanda?
Termenul de livrare este cuprins intre 1-7 zile. Termenul este stabilit in functie de produsele comandate si iti este comunicat imediat dupa plasarea comenzii.
Cat ma costa transportul?
Taxa standard de transport este de 24 lei.
In functie de comanda ta, daca depaseste 3 kg sau daca ai mai multe colete, va trebui sa verificam costurile de transport si vom alege trimiterea cu un curier care are pretul de transport cel mai avantajos.
Stai fara griji! Ne vom ocupa noi de toate demersurile, vom avea nevoie doar de acceptul tau pentru a continua comanda.
De unde stiu cand se trimite comanda?
In ziua in care comanda ta este preluata de curier vei primi un email de la noi cu toate detaliile. Vei primi numarul de AWB si un link de urmarire a coletului.
Cum pot sa renunt la o comanda netrimisa?
Trebuie doar sa ne anunti in scris pe whatsapp sau email ca doresti sa anulezi comanda.
- In cazul in care nu ai achitat produsele, comanda se anuleaza imediat in momentul in care ne anunti.
- Daca ai achitat deja un avans, dar nu ai produse personalizate sau aduse special ptr tine in magazin, iti vom returna suma achitata avans in scurt timp.
- Insa daca ai produse create special pentru tine sau personalizate, conform legii iti vei pierde suma achitata in avans sau depinde de stadiul comenzii numai o parte din suma, diferenta iti va fi virata in cont.
Daca nu am cont, cum primesc banii?
Ne poti oferi un cont bancar al unui apropiat. Banii se returneaza numai prin virament intr-un cont bancar, din pacate nu avem alte optiuni de rambursare a banilor.
Daca nu mai vreau produsele, pot sa fac retur?
Da, poti face retur la produsele nepersonalizate.
Te rugam sa ne scrii pe email sau whatsapp si sa ne spui ca doresti sa faci un retur, iar in cel mai scurt timp noi te vom suna si vom stabili toate detaliile returului.
Ce optiuni am daca fac retur?
Daca doresti sa faci un retur, trebuie sa stii ca iti poti primi banii imediat pentru produsele returnate sau poti inregistra o noua comanda cu alte articole, iar noi ne vom ocupa sa scadem suma rezultata din retur din noua ta comanda.
Cine achita taxele de retur?
Taxa de retur va fi achitata de catre tine, iti vom transmite procedura de returnare pe email.
Taxa de retur va fi suportata de catre noi, numai in cazul in care un produs standard nu este conform.
In cat timp se retuneaza banii dupa un retur sau o renuntare la comanda?
Daca banii au ajuns la noi in cont, returnam banii in 2-3 zile. Termenul maxim de retunare a banilor rezultati in urma unui retur este de 14 zile de la data primirii returului sau de la data instiintarii de renuntare la comanda.
Daca fac retur trebuie sa returnez si cadourile primite?
In cazul unui retur complet, da din pacate trebuie sa trimiti comanda integral asa cum ai primit-o.
In cazul in care returnezi numai o parte din comanda, poti pastra cadourile primite de la noi.
Daca am scris numarul de telefon sau emailul gresit cum procedez?
Daca din pacate s-a intamplat sa-ti scrii datele incorect sau incomplet, te rugam ca in cel mai scurt timp sa ne scrii pe whatsapp si sa ne oferi datele corecte.
Ne ocupam noi sa le modificam in sistem.
Ne bucuram daca ti-au fost de folos informatiile de mai sus!
In cazul in care mai ai alte nelamuriri, te rugam sa ne scrii un mesaj si noi iti vom raspunde imediat.